Tuesday, August 12, 2008

Tujuh kali tujuh.

Adoii.. selalu kena tag.
.
7 fakta tentang saya:
1. Saya TAK TAK suka mekap, sungguh gatal(LOOOL.)
2. Saya suka berbising.;).
3. Saya tak tahu semua dialek Cina.
4. Saya hanya boleh tahan mascara dan penggaris(?!) mata.
5. Saya amatlah sayang kakak saya yang kadangkala dungu.
6. Saya amat suka membaca(bukan buku Sejarah ye. =p)
7. Saya amat boros dan suka boros. Haha!
.
7 perkara yang menakutkan saya:
1. Serangga serangga kecil. (eww..)
2. Clown in malay is what? Ohh.. badut.ex, Joker di Batman.
3. Rag dolls in malay is what?
4. Mekap?(lol)
5. Kucing(ada la sedikit sedikit takut)
6. Taktau lahh..
7. Awak beritau saya.
.
7 lagu buat masa sekarang:
1. Musim panas-Budak baru di blok.
2. Tanpa nafas-Shayne Ward
3. Hanya seperti seorang perempuan boleh-Brian McFadden
4. Berhenti menangis keluar hati awak-Oasis
5. Datanglah apa yang boleh-Nicole Kidman & Ewan McGregor
6. Gambar-gambar awak-Goodnight Terakhir
7. Check Yes Juliet-We The Kings
.
7 perkara yang selalu saya sebut:
1. Shiat.
2. Bengong,bongong,bodoh,bongok etc.
3. Damn.
4. Lousyyyyyyy.
5. Kadavale.
6. Tak begitu senang didengar perkataan Tamil.
7. Lain lain(ex, mango, tembikai, donkey, monkey etc.)
.
7 perkara yang amat bernilai:
1. Tuhan saya.
2. Keluarga saya terutamanya kakak.
3. Kawan kawan sekalian.(lol)
4. Internet.
5. Um, iPod? Windows Media Player, muzik dan sbgnya.
6. Kamera
7. Novel dan buku-buku.
.
7 kali pertama dalam hidup saya:
1. Pertama kali saya buat tag dalam BM.
2. Selain itu, semua yang saya buat ada pertama kalinya, buat masa ini, tak ade kecuali no.1
3. 4. 5. 6. & 7. -
.
7 orang yang bertuah:
1. Pathma
2. Sabun
3. Poh Kim
4. Shirlynn
5. 6. & 7. -
.
Selamatlah malam!;).

1 comment:

Adi Jie said...

saya baru belajar satu perkataan baru dari awk.

selamatlah malam!